четвер, 11 січня 2018 р.

СЛОВА, ЯКІ ПІДТРИМУЮТЬ І ЯКІ РУЙНУЮТЬ ВІРУ В СЕБЕ

  СЛОВА, ЯКІ ПІДТРИМУЮТЬ І ЯКІ РУЙНУЮТЬ  ВІРУ В СЕБЕ
 Слова підтримки

Знаючи тебе, я упевнений, що ви все зробили добре.
Ти робиш це дуже добре.
У тебе є деякі міркування з цього приводу? Чи готовий ти почати?
Це серйозний виклик. Але я впевнений. Що ти готовий до нього.

  Слова розчарування:

Знаючи тебе і твої здібності. Я думаю. Ти зміг би зробити це набагато краще.
Ця ідея ніколи не зможе бути реалізована.
Це для тебе занадто важко, тому я сам це зроблю.
  Підтримувати можна за допомогою:
 
окремих слів (гарно, чудово).
висловлювань («Я пишаюся тобою», «Спасибі», «Все йде добре» і т.д.).
дотиків (доторкнутися до руки, обійняти його і т.д.).
спільних дій (сидіти, стояти поруч і т.д.).

вираз обличчя (посмішка, кивок, сміх).

Немає коментарів:

Дописати коментар